Spørgsmål og svar

Hvor længe går der, inden jeg kan se alle mine tilbud?

Normalt modtager du dine lånetilbud op til 24 timer eller indtil næste hverdag efter ansøgningen er indsendt. Modtager du forespørgsel fra bankerne om eSKAT samtykke, er det oftest 24 timer efter, du har afgivet dette samtykke.

Kan jeg øge min kreditvurdering?

Måske. Der er flere faktorer, der påvirker din kreditvurdering, som f.eks.:
- din samlede indkomst,
- om du bor med din partner eller vigtigst,
- om du har inkluderet en medansøger i din låneansøgning.

Hvis du har yderligere informationer, der kan øge din kreditvurdering, kan du kontakte vores kundeservice, som derefter kan ændre dine oplysninger i vores system.

Telefon: 52 10 50 24
kundeservice@laanio.dk

Kan jeg rette i min låneansøgning?

Ja, ved at kontakte vores kundeservice kan du opdatere din låneansøgning og anmode bankerne om at tage dine ændringer i betragtning, når de gennemgår din ansøgning.

Hvor modtager og underskriver jeg mit lån?

Hvis du har modtaget lånetilbud ovenover, skal du blot trykke på "Gå videre"-knappen på det ønskede tilbud. Du vil blive videresendt til bankens hjemmeside, hvor du underskriver lånet med dit NemID. Derefter vil du modtage pengene indenfor 1-3 hverdage, afhængigt af den enkelte bank.

Kan jeg indsende en ny låneansøgning?

Ja, du kan genindsende en ny ansøgning, men du kan kun have én aktiv ansøgning ad gangen. Hvis du ønsker at rette i din eksisterende låneansøgning, kontakt venligst vores kundeservice.

Har du fortrudt din låneansøgning?

Din låneansøgning er 100% uforpligtende. Fortryder du din låneansøgning, behøver du ikke foretage dig noget med de lånetilbud, du modtager.

Underskriver du en låneaftale med en af bankerne er lånet først bindende efter 14 dage. Alle kreditaftaler har en fortrydelsesret på 14 dage fra den dag lånet stilles til disposition.

Der sker ikke noget, når jeg klikker på "Vælg" eller "Gå til lån" knappen

I nogle tilfælde kan din internet browser blokere pop-ups, når du prøver at tilgål bankens side ved at klikke på "Vælg" eller "Gå til lån".

Hvis dette sker, så tjek om du kan se et ikon i URL baren, der fortæller at et pop-up er blokeret.

Det ser som regelt således ud:

pop up block

Hvis du kan se dette ikon, klik på det og du vil få muligheden for at tillade denne type pop up fra Lånio. Prøv herefter igen at klikke på "Vælg" eller "Gå til lån" knappen.

Hvis du ikke kan se det, så prøv at gå til din browserindstillinger og tillad pop up for Lånio.dk. Du kan finde mere information om hvordan du håndtere pop up i forskellige browsere herunder:

Hvis dette ikke virker, kontakt venligst vores kundeservice.

Hvordan sletter jeg min Lånio bruger?

Kontakt venligst kundeservice, såfremt du ønsker at slette din bruger.

Vis mere

Vi er klar til at hjælpe

52 10 50 24 Chat med os
Åbningstider
Mandag–fredag:
09:00–17:00
Lørdag–søndag:
Lukket
? !